Arkadaşlar Benim Küçük Bir Sorunum Var.Fm 2008 Oynarken Mesela Bir Ligden Orta Dereceli Bir Takım Aldığımda Sezon Öncesi Medya Tahmini 10,11 Olarak Gösteriyor .Ben Takımı 3,4 Yapıyorum Ama Yönetim Hala BEnim Performansımı Beğenmiyor.Ve Ligin Son Haftalarında Beni Kovuyor.Bu Duruma Ne Yapabirim?Acaba Sizdede Öylemi?