el kun *Arkadaşlar,kariyer süper,güzel gidiyordu.Ama geçen gece oynarken elektrikler pat! diye kesildi.Bilgisayarı açınca,tahmin edersiniz ki save dosyam puf!!!Yani kariyer bitti malesef:o.N'apalım sağlık olsun.* **Bol FM'li günler...**
el kun Teşekkürler konuyu açtığınız için;)Arkadaşlar,yaklaşık 2 ay kadar oldu.Kariyerimin malesef savesi bozulmuştu.Başka bi yedek save buldum aynı tarih ama takım farklı.Yorumlardan sonra kariyere döneriz.Bol FM'ler.
Freak. Dnödüğün iyi oldu Şükrü. Başarılı kariyerlerin foruma geri dönmesiyle daha da heyecanlanacak bu bölüm. ManU'a git bence :D.
el kun Teşekkürler;) Fenerbahçe'de İz Bırakan Dev Kadro Şu Anki Takımım Olan Dev Kadro:P Şu Ana Kadar Takımımla Çıktığım Maçlar Premier Lig'de Son Puan Durumu UEFA Kupası
el kun Saolasın Batuhan. Ve son sürat devam! Derbide United Rüzgarı UEFA'da Zayıf Rakibimizi Eze-Eze Geçiyoruz Büyük Mücadelede Dostluk Kazandı Ligde Man Utd Fıtınası Sürüyor Yorumsuz Maçlar:
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: falcon_614 son maçlar kötü geçmiş inişli cıkışlı bir grafiktesin Nereye kötü geçmiş. Eze eze puan kaybetmiş. Neyse Şükrü sende puan kaybetmek istemiyor muydun:P. Hadi Fenerbahçe'nin başına geç artık:).