[url=
Arkadaşlar ben bir ankaragüçlü olarak 4 büyükler değilde anadolu takımları ile oynamayı daha çok severim. Ve takımım ankragücü hile yaptığım gelişmelerini kısa bir özetini sizlere sergileryeceğim
BU ankragücünü aldığım ilk senem hiç transfer yapmadan lig 10. oldum süper bir başlangıç olmasa da fena değildi.