kanki00 a) frederic kanoute b) andriy shevchenko c) nihat kahveci d) fatih tekke lütfen mesaj yazarak cevap veriniz
tracymusty fenerin sistemi tek forvet olcağından nihat ii tercih olmaz.kanoute en ii seçenek gibi duruyor..
muzur Şahsen kanouteyi istemiyorum!!!! Yeter artık nie genç yetenekli onca futbolcu varken yaşı 31e dayanmış ve kafasında 2-3yıldan sonra katarı düşünen futbolculara Fenerbahçe sahip cıkıo!!!!Şahsen bu sezon forma almayı düşünüyorum ve kanoute gelirse direk yalannnnnnnnnnn hiç işim olmaz öle dilimede düşcek değil o adam!!!!gidin Jo yu alın ya gencecik adam yetenekde var boyda hızda bence artık 2-3 yıllık transferler yerine takıma daha cok şeyler kazandırılmalı ilerde maddiyatada başarıyada yansıcak transferler yapılmalı bunun örnekleri çok.. Bu listedeki hiç bi futbolcuyu FBde görmek istemiyorum...
.Hakan. Anket foruma a koysaydın keşke. İçlerinde en güzel cevap şu an için Kanuote olur. Shevchenko gelmez zaten. Nihat'ta İspanya'da mutlu olduğuu açıkladı zaten. Fatih Tekke'yi ise hiç beğenmiyorum. Ama şıklarda Vagner Love olsaydı onu tercih ederdim.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: muzur Şahsen kanouteyi istemiyorum!!!! Yeter artık nie genç yetenekli onca futbolcu varken yaşı 31e dayanmış ve kafasında 2-3yıldan sonra katarı düşünen futbolculara Fenerbahçe sahip cıkıo!!!!Şahsen bu sezon forma almayı düşünüyorum ve kanoute gelirse direk yalannnnnnnnnnn hiç işim olmaz öle dilimede düşcek değil o adam!!!!gidin Jo yu alın ya gencecik adam yetenekde var boyda hızda bence artık 2-3 yıllık transferler yerine takıma daha cok şeyler kazandırılmalı ilerde maddiyatada başarıyada yansıcak transferler yapılmalı bunun örnekleri çok.. Bu listedeki hiç bi futbolcuyu FBde görmek istemiyorum... FB yönetimi köpek değil 31 yaşındaki adamı almak için kaldı ki daha 29 yaşında biri. FB'nin maddi geliri kanoute kadar fayda sağlayacak bi genç bir oyuncuya yetse tabikide alır. sanki Jo - Kanoute ikilisinden birini alın ikiside aynı fiyat deniliyor ha !
Passenger aziz yıldırım'ın bugünkü açıklamalarını okursanız neden gençleri değilde daha olgun çağındaki yılıdzları alındığını anlarsınız.çok güzel özetlemiş.
TuNdRaLoWeR Ligimiz öyle genç adamları yetiştirmek için zaman geçirilecek bir lig değil.Bizlere belirli tecrübelerden ve sınavlardan geçmiş adamlar lazım.bkz:Kanoute,Uefa şampiyonluğu vsvs..
[silindi] Ama kanoute den farklı bir isim eğer 3 isim olmazsa kanoute gibi seçeneklere döneriz dedi Başkan
fbercan25 fatih le kanuote iyi bir ikili olu yedeğide semih defansada edunun yerine iyi bir adam kimse tutamaz bizi :)
C.R7 1- Adriano 2- Mevlüt 3- Eren Derdiyok 4- Nihat 5- Kezman bedavaya gitsin Yukarıdaki 4 isimde alınmalı... İleride Nihatla Adriano çok iş yapar ligde gol rekoru kırılır ama kırılmasın die sık sık mevlüt , eren derdiyok ve semih oynuyacak