Evet ama hepsine kadro numarası verilmiyor,8.0.1 ise 6 oyuncuya,8.0.2 ise 8 oyuncuya kadro numarası verebilirsin ve kadron böyleyse maçlara çıkamazsın,ha çıkarsın ama miniklerden adam toplayarak çıkarsın,oda olmazsa ancak tatille..
Yalnız o resim taaa aşşağılara kadar uzayıp gidiyor,orada mutlaka Türkler vardır.