nispet1 Oyunumu satmak ıstıyorum zaman ayıramıyorum bosuna duruyor ıcınde 2 account bulunmakda 1 tanesı bos 1 tanesı ıle rank macı yapılmamıstır dıgerı bırde bos account var kurulmamıs fıyat 50 ytl ıstıyorum iletısım ıcın dug091les@hotmail.com veya 0538 490 19 19 FİYAT: 50 YTL
trex94 kerdeş senin orjinal oyunu kimsenin pek tercih edeceğini sanmam. kim 5 ytl'lik korsan yerine 50 ytl'lik orjinale para vermek istesin ki? neyse, gene de hayırlı işler...
Thor @trex94 ve @istanbul_91, Orijinal oyunlar kopya oyunlara göre çok daha avantajlıdır. Ayrıca SCN olarak orijinal oyunları destekliyoruz. @nispet1, Orijinalinin mağazalardaki fiyatı 65-75 YTL civarlarındayken 50 YTL biraz fazla gibi geldi bana.