Orjinal Mesajı Yazan: toystoy
Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at
BERoKoNy yaptığın yorumları okuyunca biz böyle insanlar için mi yama yapıyoruz diyorum içimden. Her konuda birilerini aşağlamışsın. Çok mu anlıyorsun? O zaman kendin yap.
toystoy Anelka ile Rooney arasında fark var. Kendini 2 facede geliştirmişsin ama Rooney'de kötü bir model seçmişsin. Sanki Aurelio'nun kafa yapısına benziyor:). Bence o-edit üzerinde biraz çalış. Tabi profesyonel facemakerlar daha iyi bilir. Birinden yardım al istersen.
Çok saol dayı resim yamukdu ondan öğle yoksa daha iyi kafası saol bua arada
ikinizde saçmalıosnuz...bn face yapmayı bilmiorm yapmayada çalışmıorm sadece arkadaşın yaptıkları face lerin orjinalleri daha güzel dedim yani bide upload etmiş kim napsın böyle faceleri...indiripte ekleyen warmıdır acaba
toystoy snde resim biraz yamuktru diyosun resim kıtlığımı wardıda yamuk resmi seçtin???
ayrıca ce11at bn sana diğer konuda amlem deil doğrusu amblem dedim bunda ne war yani ''ufak bi yanlışı düzelttin tşk ederim doğrusunu öğrenmiş oldum'' diyeceğine hala laf sokuyosun...yazıkkk