Evet Arkadaslar ben nerdeyse iki aydan beri LIGTV 16:9 ariyorum ve hala ariyorum ve simdi T.S.C exTReme 2008 patch aldim oda malesef 4:3 yapilmis .
Birisinde T.S.C exTReme 2008 patche uyumlu 16:9 Ligtv Scorboard varsa Upload ederse cok sevinenler olacak.
cv_0 ---- unnamed_863