Arkadaşlar aynı motor olacak yine, EA forumlarında günlerdir konuşuluyor zaten, grafiklerin PC'de değişmesini beklemeyin, her sene aynı yalan "bu sene böyle seneye bekleyin" diyorlar, yeni grafik motoru yapsalar şimdiye kadar söylerlerdi, aynı iğrenç grafikler gelecek haberiniz olsun, öyle arada bir şey felan da yok
ayrıca editörler için ilk preview yapılmış ve yazdığına göre fifa 08 ile aynıymış neredeyse...
bakın bu sitede ufak resimler var, http://www.fifa09.de/
bakın bu resimde, alt köşede pc görüntüsü var, aynı fifa 08 gördüğünüz gibi.
