Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon
K.K.A.:"Benim Kazım'ım 2 kişilik oynar. Bak adı zaten Kazım Kazım." :)
S.Ç.A.:"Servet'imi konuşanınız yok Maşallah. Yavrum bir başına takım." :)
Abi kazım annesiyle , Servet'in annesine bittim .:D Acaip komik TTnet ' ten beklenmeyecek hareketler . :D