hamachiden bağlanıp takımları seçip tam oyuna başlarken karşı tarafla bağlantı koptu diyor. deli olucam kiminle bağlansam aynı sorun çıkıyor. daha birkere bile hamachiden bağlanıp oyun oynamak kısmet olmadı lütfen yardım edin. oyun cd 'den aldığım gibi herangibir yama yok.müneler türkçe.tşk