SeHZaDe005 ***ben hollanda ligi yerine tsl kurdum ve ligin logosunu değiştirmek istiyorum...bir de bazı arkadaşlar oyunun arka planlarına resim koyuyorlar bu nasıl yapılıyo...hangi programla gerekli bunlar için...detaylı açıklarsanız makbule geçer... * **