rapidshare da şifreyi bir türlü doğru giremiyorum.ben bu son halini anlayamdım yardım edin.bir sürü rakam ve harf ve kediler var .doğru şifreyi bulamıyorum .bilen varsa yazsın. bir de umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır.ve daha önce açan varsa özür dilerim.mesaj bekliyorum. şimdiden teşekkürler