manostas arkadaşlar we yetkililer ben windowsu eskiden başlat>blg.kapat>kapat şeklinde yapıyodum we mavi ekran çıkıyo kapanıyodu şimdi bişe oldu değişti başlat>kapat ve kutucuk çıkıyop tamamen eski format bilgisayarı kapata tıklıyon bi ayrdım edin beilen warsa