Arkadaşlar oyunu alalı aylar oldu, gittik orjinal oyun aldık daha kariyerde bir sezon bitiremedik iş güç derdinden. Neyse Galatasaray.ı seçeceğim, kadrom ve dizilişim nasıl olsun sizce.
Bir de Türkiye ligi oynarken insan çabuk sıkılıyor bana mı öyle geliyor, gaziantepspor, kasımpaşa derken, İngiltere Liginde bir sürü güçlü takım geliyor aslında ama orda da ha bire şampiyon oluyorum iyi olmuyo, küçük takım alsam adamları tanımıyorum.