ertantesss guzel olmus forma gayet ıyı ancak turk bayragı dalgalı seklıyle var formada onu bır dalgalı bayrak yaparsan cok daha guzel olur:)
vedsa29 Orjinal Mesajı Yazan: burak_theanswerr bu formayı hangi programla yaptın? photoshopla yaptım.
fikret1200 forma programı diye bişey yokki formaları photoshop gibi resim deüzenleme programlarıyla yapılır