burak35 **Tribünlerdeki takım amblemlerinin olduğu bayraklarda amblemler yarım yamalak çıkıyor.Bu sorunu çözebilecek bir yama dosyası varmı arkadaşlar?**
fikret1200 senin dediğin bu herhalde,bunu galiba amblemi küçültüp sonra sol en üst köşeye cekip arka planı transparan yaparak çözebiliriz.
ultrAslan BH sorun cv_0 da çünkü 64x64'lük amblemler 128x128 olarak yapılmış sorun orda onları 64 yaparsak olcak;)
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: fikret1200 oldu galiba HOCAM bu işlemi yaptığın dosyayı buraya uplaod etmen mümkünmü?
fikret1200 flags_64*64_8093.bin cv_0 daki en sondaki dosyada arkadaşlar bunu yap zaten süper lig deki takım logolarını bulursun sonra amblemleri düzenlersiniz