barisakarsu12 bence c.ronaldo (ronaldinho diyenler galiba pes 2008 oynamamış tam bi hayal kırıklığı:D)
Sihdi Motta yı deneyin oyuncular topu alamayor tır gibi ezip geçiyor şutlarıda tam isabet yani Benim için Motta ha birde forvette mwaruwari çok iyi
tkmkf123 Kargadan başka kuş ADRİANO dan başka oyuncu tanımam:D adam hem manyak şut çekio hemde dribble ıda super teknıgı de Tek Vazgeçemediğim Oyuncu