yok arkadaş öle bi yama:mad:
abi bu düzelmiyor fenerbaçe ajax olmuş
abi buna amblemde eklenen yama kimde var yardım edin
BUNUN ICIN GGS YE YA DA BASKA BI PROGRAMA GEREK VAR MI ?
YARDIM EDERSEN SEVİNİRİM...
ya lutfen bırsey sordum kımse cevabını bilmiyor mu ?
aynen ole olmus ssitem yanlıs gardasssssssssss
Link Kırılmış..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: