bu patch yükledim ama şampiyonlar ligi diye birşey çikmadi
yükledim.yükleyincede oyun donukluk yapmaya başladı.......
menejer modda ilk 2de bitirirsen ş.l. açılır
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: