Orjinal Mesajı Yazan: hipeRocKtifh
cok beRbat oLmuş. hayatmda hiç frma yapmadm ama iLk yapısmda katkat guseL forma yapcaıma inanırm..ksRa bahkma..
Ce11lat özentilik gibi olmasın ama bunu yazmalıyım adamda yanlış çok.
1.cok beRbat oLmuş.= Türkçede daima ilk kelime büyük harfle başlar ve "cok" değil "çok" olucak. "beRbat" kelimesinde niçin "r" harfini büyük yazdın ?
2.hayatmda hiç frma yapmadım ama iLk yapısmda katkat guseL forma yapcaıma inanırm..=İlk kelime büyük harfle yazılmalıdır ve "frma" değil forma yazmalısın firma olarak da anlayabilirler."iLk" eklimesini şu şekilde yazmalısın ilk."yapısmda" olarak değilde "yapışımda olarak yazmalısın."katkat" yerine "kat kat" yazmalısın."guseL" yerine güzel yazmalısın "L" harfi neden büyük?."yapcaıma" kelimesi yerine "yapacağıma" yazmalısın. Cümlende anlatım bozukluğu var.
3.ksRa bahkma..= İlk kelime büyük harfle yazılmamış ve "ksRa" yerine "kusura" yazmalısın. "bahkma" değil "bakma olmalı.
Lütfen Türkçe'mizi düzgün kullanalım.