gs fantezi forma diğer formalarım çok kötüydü kndimi geliştirdiğime inanıyorum
resim yokk
resim?
eskiden varadı noldu şimdi
canı sıkılmıs galiba kaybolmuş:)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: