Arkadaşlar orjinal oyunumla play online bölümüne girdiğimde oynayacak eleman bulamıyorum, bugüne kadar bir tane turnuvaya kendimi kaydettiremedim. Bütün menüleri kurcalıyorum ama olmuyor, her yere tıklamaktan yoruldum.
İkinci sorun ise quickmatch bölümüne tıklayıp kazara karşıma birisi çıkıyor oynamaya çalışıyorum ama oyun sürekli takılıyor, antivirüs programımı kapalı, güvenlik duvarı kapalı, disk birleşirme sorunu yok. Bu sorunun kaynağı oynamaya çalıştığım kişilerin hep yurtdışından olması olabilir mi. Türkiye içinden birileriyle oynasam bu sorun düzelir mi?