1.Fifa 08 kurdum, daha sonra online kayıt olmak istedim. online kayıta girdim kayıtlı oyunlar sil diyor, sildim.sonra readme diye bir dosya istiyor readme dosyasını nerden bulup açıcam bilmiyom. o yüzdende online kayıt olamıyom.
2.hamachi kurdum ve herangibir ağa katıldım. direk ip.den ipyi ekleyip bağlan diyorum. takımaları seçim maça başlıyacağım zaman karşı tarafla bağlantı koptu diyor. Acaba 1.sorunda bahsettiğim online kayıt olmadığımdan dolayımı hamachi üzerinden oynuyamıyorum diye düşündüm. yada hamachi kurarken basic veya premium 'dan doğru olanı seçmediğimden olabilirmi.(ben Basic 'i seçmiştim ) bu sorunları nasıl hallediceğimi bilen varsa yardım etsin. tşk.
Not: oyun cd'den aldığım gibi, yama yüklemedim. (menüler türkçe)