onur_ly arkadaşlar bana en yararlı olacak sponsoru nasıl seçebilirim yani hangisini tercih edersiniz siz (not: fifa 07 de)
onur_ly saol ama şimdi sponsor seçerken o sayfada altta yazılar yazıyo en üstteki mi maç başına verilen para oluyo
onur_ly arkadaşlar biraz daha paylaşımcı olalım 3 gündür sizi bekliyorum.'sponsor seçerken o sayfada altta yazılar yazıyo en üstteki mi maç başına verilen para oluyo?' sorusunun cevabını alamdım.
onur_ly aaaaaaaaaaaa kızmaya başladım.kaç gün oldu daha bi cevap yok.bu site neden kurulmuş insanlar birbirlerine bilgi aktarsınlar diye dimi.ben kaç gündür bi sorunun cevabını alamadım.bu nasıl forum yaaaa
alex ve aykut arkadaşım sponsor seçerken en üsttekine bakarak seç orada maçı kazanırsan ayrıca örneğin yüzde işaretiylepara veriyor türkçe yama indirirsen daha iyi anlarsın
sagocahit orda yazıyor maç başına die ordan en çok vereni seç bide bak gelibiyet aldıgın maça % de kaç fazla para veriyor onun yüksek olanınıda seçç
yagizz Orjinal Mesajı Yazan: eqomen ya ben şimdi anlamadığım sponsorun benden aldığı parayı nereden bakıkıcaz veyaanlıcas _--_? Usta! Lütfen Dilimizi Doğru Konuşalım:D