honest_06 henüz daha 2006/2007 sezonundayım ve son hali bu . Alt yapı oyuncuların tümünü sattım . Ve en son böle oldu
Meursault güzel kadro fena değil transferlerin iyi ve emre özkana bolca şans ver çünkü daha genç ve yıldız olma potansiyeli var