RQuaresma7 aldıgınız en buyuk yenilgilerinizi, galibiyetlerinizi ve en gollü maçlarınızı yazar mısınız? =)
Vip_Emre Aston villayla bi maçı 6-1 kazandım ikinci ligden bi takımla hazırlık maçında :D (daha yeniyim zaten)
Hqmi Hatırladığımk kadarıyla Trabzon'la İ.B.B'ye karşı 4-1 mi 5-1 mi yenildim En farklı galibiyetim Sivas'ı 8-0 yenmem oldu. En gollü maçım 6-4 Antep'i yenmiştim Hatırladıklarım bunlar.Daha hatırlarsam yazarım :)
RQuaresma7 ben de yaziim bi tane ingiltere premier ligindeki ilk macımda manchester a arsenal ile 7-5 yenilmiştim.. daha sonra 6-3 yendim..dandik bi takımı da 7-0 yenmıstım..:D
3mr3_08 en gollü mmacım 7-5 blackburn le oldu...en farklı yenilgim 4-0 chelsea ye karsı...en farklı galibiyetm 8-0 ama karsıdaki takımı hatırlamıorm suan unuttm :) 14 mac üstüste kazandm 21 mac üst üste yenilgi yüzü görmedm...;)
betton en farklı yenilgim:gs ile milana 6-1 :d en gollü maçım:hatırlamıyorum ama sanırım totthenamdayken aston villayya 5-5 bitmişti o olabilir. en farklı galibiyetim: türkiye kupasında şanlıurfaya 11-0:D