el kun Kardeşim konuyu yanlış yere açmışsın;)Konuyu "FM 2008 Genel Tartışma"ya açabilirsin;9 Konu Kilit
crdsa Konu doğru yere taşındı. Ayrıca buna benzer bir konu vardı sanki, ama emin olmadığımdan konu kalsın :)
OziLy en büyük yenilgim 39-0:D.çok sinirlendim herkesi forvete attım:D:D.kaleciyi çubukla ileri götürdüm. En gollü maçım 39-0 En büyük zaferim 10-0
White Albatros en büyük yenilgi 4-0 manchester united e en büyük galibiyet 5-4 deportivo yu yenmiştim
FiFaMania14 en gollü maç 22-1 fb-werder bremen (http://soccercenter.net/forum/konu/108140/pn/1/pp/10/sm/1240634)İnanmayanlar olacaktır buraya bakabilirler en büyük zafer 22-1 fb-werder bremen en büyük yenilgi 4-1 manchester - fb
_extinction_ http://img61.imageshack.us/my.php?image=screenhunter1kv4.png 10dk olmadı bunun olduğu haftada 2-3maç yapıyorum ve mağlup da olabilirim diye düşündüm ama skor ortada...