Orjinal Mesajı Yazan: ThePunisheR_26
tamam 8 yabancı hakkı var ama 6'sı 11'de 2'si klübede oturur,oyun içinde 1 yabancının oyuna girmesi için oyundaki 1 yabancının çıkması gerek.Bunu biliyorsunuzdur umarım.Öyle 8'i 11'de 2'si yedek değil yani;)
Ayrıca t.direktör gsli diye gsden seçilmiş diye birşey yok,hepsi hakettiler.Ama hakedip de kadroya seçilemeyen 1 gsli daha var;ÜMİT KARAN...Biraz objektif olunuz,siz olsaydınız Semihi mi Ü.Karanı mı kadroya alırdınız??
İnan gene Semih derdim. Adam yedek kulübesinden gol kralı oldu. Nerde duracağını iyi biliyor. Fırsatçı, daha ne yapsın.
Aurelio'yu kastediyorsan kendisi T.C vatandaşı ve senin dersteklediğin milli takımda oynuyor, takımın olmazsa olmazı Servet Çetin kadar haketti o formayı. Kazim Kazim'in annesi zaten Kıbrıs vatandaşı;). Ayrıca niyetim kötü değil. Ben sadece bir kişinin yaptığı bir yorumu bütün bir camiaya mal etmeniz beni üzüyor. Uyarın adamı, tekrarlarsa şikayet edin. Fenerbahçe'yi karalamayın.