online fifa 08 oynuyamıyorum. cd.den aldığım gibi yükledim. diğer mod larda sorunyok. hamachiden bağlanıp, takımları seçtikten sonra tam oyuna başlıcam bağlantı koptu diyor, yardımcı olursanız çok iyi olur. bu zamana kadar online oymaka kısmet olmadı, bundan sonra oynarım inşallah. çünkü online olmayınca pek heyecan kalmıyor.tşk.