Fifa 08 cd aldım ve hiç yama yapmadan yükledim. hamachiyi kurdum ve herangibir ağa katılıp denedim. bağlanıp takım seçiyorum, oyuna başlamak üzereyken bağlantı koptu diyor. online oyun dışındaki menülerde problem yok. ama online oynamak istiyorum, yardımlarınızı bekliyorum.tşk.