Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon
Gitsin ...
En güzel cevabı bir galatasaray lı olarak sen vermişsin.Gitsin diyen arkadaşlara ve diyecek arkadaşlara birkaç şey sormak istiyorum.
Zico olmasa R.Carlos gelir miydi?
Fenerbahçe R.Carlos suz şampiyonlar liginde ne yapardı?(Buna karşı çıkan birçok arkadaş olacak ama katkısı ÇOK BÜYÜK)
Bütün dünyanın önünde düğme iliklediği bir insanı göndermeye neden bu kadar meraklısınız?
...
Not:Gitsin diyenler size o zaman Lorant yakışır veya hermaç elimizde yenmedik tırnak bıraktırmayan Daum.Bana göre hava hoş Ben Fenerbahçe aşığıyım başarı benim için pek birşey ifade etmiyor o sadece işin tadı tuzu bana göre.