zombi11 arkadaşlar ben bu sitede yeniyim ve online fm 2008 turnu valarına katılmak istiyorum hangisine katılabilirim yardımcı olursanız sevinirim
D.V.S 7 Konu başlığın hatalı ilk olarak onu düzelt. Turnuvalara katılabilmek için belli sayıda mesajın olması lazım. (En az 200-300 gibi) Online oynamayı felanda biliyorsan katılabilirsin.