Kısaca sorunumdan bahsetmek istiyorum. Kullandığım PES 08 DVD versiyonu. Master Lige girme, spiker sorunu gibi sorunlar mevcut değil. Tek sorunum Master Lig içindeyken ortaya çıkan bir saçmalık. AEK Athens takımı başta olmak üzere, bunun gibi birkaç takımla maç ekranına girmek istediğim zaman "Loading" ekranını geçmiyor. Diğer takımların hiçbirinde böyle bir sorun yok. Ve hangi takımların bozuk olduğu hakkında bilgim de yok. Master Ligde baya bir maç yaptıktan sonra saçma sapan bir ikinci lig takımı yüzünden oyun berbat oluyor. Ne o maçı geçebiliyorum, ne de başka bir şey yapabiliyorum. Forumdaki Master Lig sorunu çözümlerini denedim bir sonuç alamadım. Umarım bir bilginiz vardır ve yardım edebilirsiniz. Şimdiden çok teşekkür ederim....