Arkadaşım, malesef bir tek ekran kartını yenilemek de çözüm değil.
AGP slotunda en iyi kartı da alsan(ATI HD 3850), sorunsuzca kullanamayacaksın.İşlemci yetersiz kalacak, aynı şekilde güç kaynağı da.FX5200 kullandığına göre muhtemelen eski bir AGP sistemin var P4 vs..RAM takviyesi de yapman gerekecek...
Buna hiçbir şekilde masraf yapmaya değmiyor arkadaşım.
Core2 duo cpu, ddr2 800mhz 1 veya 2GB RAM, en az gerçek 450W ve üstü güç kaynağı, lga775 soket, ddr2, sata2, pci-express destekli anakart, pci-express ekran kartı, soğutması yeterli bir kasa...İmkanın dahilinde bu özelliklerde yeni bir sisteme geçmek en mantıklısı.Eski sistemine masraf yapacaksın, sorunu eksiği bitmeyecek, sinir olacaksın.Üzüleceksin.
O yüzden yeni sisteme geçmeye bak.