yusuf_ arkadaşlar biliyorsunuz samp 2.2 çıktı ve sobeit 2.2 olduğunu sanıyorum olanlarda varsa sobeit 2.2 y. upload edebilirlermi bu konu açılmışsıda şimdiden özür dilerim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşkrler