Çarşı ismi olamadan bu tribunler olmıcak mı? olucak,yine aynı sesle ve bestelerle sadece isim feshedildi!İsime değil icraata bakın,bu sefer Çarşı değil başka halde tribunler olucak yine aynı tribünler.Abiler bu kararı vermişse saygılı olmalıyız.Bu arada yinede acayip şok oldum.