Ronaldinho 80 Arkdaşlar FM de artık tek forvet oynamak istiyorum 2 forvetimde çok formda. MARTİNS ve OWEN hangisi oynatiyim OWEN: 4 maç 4 Gol MARTİNS: 5 Maç 3 gOL
aziiiiz Orjinal Mesajı Yazan: Polat Alemdar FM Sohbet konusu var. ayrıca aslında martins hem hızlı hemde bitirişi çok iyi owen zaten bulduğunu atan bi forvet bence martinsi oynat
_Mokoena_ Kesinlikle Owen. Ama o iki forvetten hiçbiri yedeğe çekilmez. Martins'i AMC de oynatabilirsin. Ama en iyisi çift forvet