2009 ÖSS'ye yaklaşırken stresi hissetmeye ve çalışmalara başladım.
Dershaneye doğru düzgün gitmemem nedeniyle ÖSS için endişeleniyordum. ÖSS 2008'in türkçe, sosyal ve matematik bölümlerini çözdüm. Mutlu oldum ve kendime güvenim arttı :) (30-25-30 netler :D) Ama asıl zor olanlar da zaten Fen 1-2 ile Mat 2. Normalde çözdüğüm üç bölümde netler nasıl oluyor, yani bu sınavdaki çıkan netlerim iyi mi? (Zaman benim için sorun değil rahat yetiştiriyorum, bu nedenle zaman tutmadım)
Bir de dershaneye çok az gitmem nedeniyle çok eksiğim var. Neler yapmamı önerirsiniz? Özellikle Fen bölümlerinden korkuyorum biraz :)