Mat-2 sorularına lütfen birileri yalandan da olsa zor filan desin.8 tane boş olur mu kardeşim :mad: Çıldırıcam ya !
Onun dışındakiler fena değil gibi.Artık başarı sıramı bekliyorum.Ama öyle çok yükseklerde değil malesef gözüm.Çok çok iyi geçmedi.
Bir de Mat-1 Doktor-Hemşire sorusunu biri çözüp anlatsın ne olur!! Çıkmıyor arkadaş..:confused:
@Yasin: I-ıh :) :(