Orjinal Mesajı Yazan: Freak.
Çok sevindim Samet. Hayırlısı olur inşallah(Belki bir yerlerden görürsün:P:)).
Sağol.Bak görmüşüm :P
Ya o değil de sınav süreci, kayıt döneminden çok daha güzeldi valla.Bu ne ya? Yok bursu yok yurdu yok harcı yok evrağı cartı curtu derken kafayı sıyırdım son birkaç haftadır.Hayırlısıyla bi kaydı yaptırsaydık..
Yerleşen herkes için hayırlı olmasını diliyorum.