Wonderkjd **Valla heyecan had safhada ben geçen sene yaşadım o sıkıntıyı bu sene yırttım çok şükür Allah kolaylık versin tüm öss mağdurlarına ;) **
Cesc Yaklaşık 5 saat kaldı:) Uykumun ortasında açıklanacak sınav, umarım uynadığımda sitedeki yoğunluk hafiflemiş olur çünkü sonuçlarını merak ettiğim çok arkadaşım var:)
Sheva24 ARKADAŞLAR istediğim gibi YAPTIM 358,850 PUAN ALDIM SAY2 DEN 3284.YÜM HEDEFİME ULAŞTIM OLEEEEEEEEEEEEY
Sheva24 sağol 12 kardeş walla ben de 5 dk giremedim sonra bastım çıktı çok sevinçliyim resim biraz büyük oldu kuısura bakmayın moderatörler ne yaptığımı bilmiyorum
Freak. Sheva tebrik ederim kardeş ama tc kimlik nonu her yerde verme! Bnde örendim 306 puan :(. Seneye haftaiçiyiz galiba.
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: Sheva24 hiçbir soru iptal edilmemiş heralde Aynen edilmemiş. Bide 10 falan soru şüpheli deniliyordu. Yuh dedim. Şu hale bak biri bile olmamış.
ŞANLI_ Beklediğimin altında geldi 320 yapmışım EA2'den Boğaziçi İng-İşletme olmucak galiba offf napcam ben yaaaaaaaaaaaaaaa
Freak. Valla yaa 320 almışsın çalışmadan :D. Git tercih yap bence. Ama hep içimde kalır dersen sen bilirsin. İyice ezik kaldım SCN'de eğer bir yere girmezsem seneye 348 yapacam buraya yazıyorum:). Hadi baklım. Seneye görüşürüz beyler:D.