Merhabalar. hamachi üzerinden 08 online oynamaya çalışıyorum. PC yi aldığımda 08 yüklü gelmişti. Zannedersem bir sürü yaması ekli yüklenmiş türkçe menü transfer vs artık ne varsa.. bu yamalar olduğundan dolayı zannedersem online oynuyamıyorum. tüm ayarları yapıyoruz maça tam başlanacağı sırada oyuncu bağlantı kesildi diyor 10 larca kişi ile denedim ama sonuç yok. Sonrasında bugun gece gittim yeni bir cd aldım 08 yamasız öyleki şansızım cd arızalı cıkdı içime dert oldu ne yapsamda bir türlü cd okumuyor. şimdi ben bu pc de hali hazırda kurulu 08 oyununa ek bi yama atıp hamachi den online nasıl oynayabilirim yada mevcut yamalar varsa nasıl kaldırılabilir lütfen yardım edin :S
oyunun yüklü olduğu klasörden bir resim büyük boy oldğu için link veriyorum
http://img375.imageshack.us/img375/2765/fifaaaaaqq0.jpg