anatolian amigo Merhaba arkadaslar, EURO 2008 için bizim milli takimimizin kullanacagi yeni formalari varmidir sizde ? Kitserver için. Peki turnuvadaki diger takimlarin formalarida bulabilirmisiniz lutfen ? Tesekurler sizlere. Saygilar...
fetkork Orjinal Mesajı Yazan: anatolian amigo Merhaba arkadaslar, EURO 2008 için bizim milli takimimizin kullanacagi yeni formalari varmidir sizde ? Kitserver için. Peki turnuvadaki diger takimlarin formalarida bulabilirmisiniz lutfen ? Tesekurler sizlere. Saygilar... http://pes2008editing.blogspot.com/search/label/Kits
genckartal1903 Arkadaşlar acaba bin dosyası halinde varmıdır ggsden eklesek..awayi buldum ama home kit'in bin dosyasını göremedim hiçbir yerde..:confused:
kkz78 Al Veriyorum http://pes.donanimx.com/dosyalar/index.php?act=view&id=211 Tepe Tepe topa Tep :D:D
ramazann ben direk oyun üzerinde formALARI yeni olanlar gibi yapmak istiyorum ama editteki turkiyeye geldiğim de strpi şıkkı çalışmıyo:(
burak455 Al Veriyorum http://pes.donanimx.com/dosyalar/index.php?act=view&id=211 Tepe Tepe topa Tep içinden çıkan dosyaları nere atacaz