onur_ly arkadaşlar stadyum menagerini yükselttim (officede yazıyodu) ama bütçe baya bi geriledi şimdi naaapmam lazım yani bütçe neden düştü acil cevaplar dilği ile...
3mr3_08 çünkü stadyum managerini yukseltince gidio hepsinde gidio ama bunda daha faazla. merk etme mac bası paralarda yukselcek ozmn cıkartırsn parayı ;)
3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: korsan1903 Ya da para hilesi yapablrsin zor durumdaysan ;) ewt oda iii fikir :D:D:D