Aynen bende farkettim. Türkiye adına gurulandım doğrusu.
Orjinal Mesajı Yazan: 07fb07
evet doru cimbomlu deilmisiniz hemen belli ediyonuz her yerde mesela bağdat caddesinde kızlara taciz etmekte bunun bir göstergesi
Tahrik etme kimseyi. Bir Fenerbahçeli olarak ben utandım bu tutumundan dolayı. Bir kaç kendini bilmezin yaptığı bir kulübün taraftarına mal edilemez!!!