Arkadaşlar ben 1 yıllığına(ne yazık ki) 75 overal 86 lı oyuncu almıştım kadroya.Bir sene sonra overal 79 oldu ve gerçekten çok iş görüyor.Takım Beşiktaş ama kontrat yenileme fiyatını max yapmama rağmen 9000 küsür kabul etmiyor :s Anca gol bonuslarıyla kabul ediyor =S Yenileme fiyatını bir yerden sonra arttıramıyorum,nasıl arttırabilirim ya da nasıl takımda kalmasını sağlayabilirim ? Teşekkürler