Sduibo Arkadaşla bildiginiz gibi **Türkiyede 6+2 gibi saçma sapan bir yabancı sınırlandırması var ben bu Yabancı sınırlandırmasınını tamamen kadırmak istiyorum yani İniltere gibi yapmak istiyorum** Türkiye´yi de acaba bunu ayarlardan nasıl yapabilirim Bilen varsa cevap yazsın Lütfen?????
ThePunisheR_26 sanırım yapamazsın ama modifierden yabancı oyuncularına türk uyruğu verebiliyorsun duyduğum kadarıyla.
Sduibo Ama kendimize lig yaratabiliyoruz yani bunuda yapailiriz gibi geliyo bana bilen varsa kesin bi cvp verse sevinirim.. Bu arada Teşekkur ederim ilgin için dostum..
intern **Eğer fm yapımcılarından biri değilsen yapamazsın. Çünkü bunu yapman için değiştirmen gereken dosya uzantılarını açacak program sadece Sports Interactive'de var.** ***intern***
3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: intern Eğer fm yapımcılarından biri değilsen yapamazsın. Çünkü bunu yapman için değiştirmen gereken dosya uzantılarını açacak program sadece Sports Interactive'de var. ***intern*** nası yapamıon bn yapıorm ama ;)
3mr3_08 başlattan fm 08 editöre giriosn snra sol üst kösede load var ona tıklıym once verileri yüklüor snra da işte istedigini yapıosn ama türkce olması lazm yoksa birz zor anlasılırr ok
Sduibo Dostum girdim ayarlar baya var biraz daha detay versen iyi olur load dedikten sora napacaz nereye girip sınırlamayayı kadırabilecez?
Sduibo Orjinal Mesajı Yazan: 3mr3_08 data editör den yabancı futbolcuları türk yapabiliosn Bunu nasıl yapıoruz dostum biraz ayrıntılı anlatırmısın?
3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: Sduibo Orjinal Mesajı Yazan: 3mr3_08 data editör den yabancı futbolcuları türk yapabiliosn Bunu nasıl yapıoruz dostum biraz ayrıntılı anlatırmısın? başlattan girip fm nin oldugu dosyayı buluyorsn snra fm editör var orda ona tıklıosn snra sol üst kösede load database die bişi var ona tıklıorsn snra veriler yüklenior snra ordan istedigini yapabiliosn ama türkçe olması lazm yoksa fazla bişi anlasılmıoo...