
Evet arkadaşlar 3 büyük takımımızda oynayan yabancı oyuncuları ele alan bir face pack hazırladım,tanıtım resminde herşeyi görüyorsunuz zaten,stili felan:)
TıkLayın
Kurulum
Rar içinden çıkan dosyayı Belgelerim/Sports İnteractive/Fm2008/Faces içine atıyorsunuz,yoksa kendininz oluşturunuz.
Şahsım tarafından yapılmıştır,izinsiz yayınlanamaz,gördüğünüz takdirde;
Rammstein_eRo@hotmail.com adresinden benimle iritibata geçebilirsiniz,beğenmeniz dileğiyle.