_Professional_ Arka görüntüsü derken anlamadım ayrıca resimler cam gibi görünüyor sende bir problem var
Gokalp10 formalar gayet güzel tebrik ederim.... bütün takımların formalarının ggs de nerde olduğunu yazan bi dosya vs.. varmı? sadece önemli takımlar olsada olur
mt_hw1 Ölü konuyu canlandırıyosunuz bu konuyu görmüyosunuz.Her takımın 08-09 formaları set halinde war aşağıdaki linkte. Bütün Ligler 2008 2009 Formalar (TSL uyumlu) FULL Kitserver Folder http://soccercenter.net/forum/konu/115227/Butun-Ligler-2008-2009-Formalar-TSL-uyumlu-FULL-Kitserver-Folder-TEK-LINK-